20 augusti 2019

Skolstart och IT-strul

Hej!
Idag har vi träffat eleverna i 7C för första gången det här läsåret. Vi har haft en bra start med en blandning av information, arbete i klassrummen och aktiviteter i hembygdsgården. De har fått en ny dator och ett policydokument med information som det är viktigt att ni som föräldrar tar del av. Tyvärr har det smugit sig in ordet "kontrakt" på två ställen i dokumentet. Detta är fel, eftersom det bara handlar bara om ett policydokument som ni ska känna till. Kommunen använder sig inte längre av den typen av kontrakt som ni skrev på när eleverna fick sin första dator i trean. Vi ber om ursäkt för otydligheten.
Det schema eleverna fått är preliminärt, men det kommer inte att bli några stora förändringar.
Tyvärr har vi lite tekniskt strul den här första veckan. Skola24 fungerar inte, så vi ber er istället att sjukanmäla era barn till oss via epost eller sms. Skicka gärna mejlet eller meddelandet till oss båda två. Här är kontaktuppgifterna:

hans.wagbrant@odeshog.se
Tel 0722111648
inger.carlborg-eskilsson@odeshog.se
Tel 0707982763

Hälsningar
Hans och Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Korrekt länk

 Hej! I det tidigare inlägget från förra veckan fungerade inte länken till den nya bloggen i IST Lärande. Korrekt länk är  http://odeshog-gu...